Webinarium: "Podatki w digitalu - przewodnik po JPK-CIT"

  • 18.03.2025
  • PwC Advisory Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
  • ul. Polna 11
  • 00-633 Warszawa
  • PL
Szczegóły

Termin: 8 kwietnia, godz. 10:00 - 12:00 Online - język PL i ENG

report image
Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszamy do udziału w naszym webinarium w dniu 8.04.2025 r. (wtorek) w godzinach 10.00 - 12.00, pt. “Podatki w digitalu – przewodnik po JPK CIT”, podczas którego omówimy kluczowe aspekty związane z nowymi wymogami JPK-CIT i odpowiemy na następujące pytania:   
🟥 Jak efektywnie raportować dane w JPK. 
🟥 Jakie są najnowsze praktyki rynkowe i jak można je wdrożyć w Twojej firmie. 
🟥 Jak przyszłość digitalizacji wpływa na CIT w Polsce i w innych krajach. 
🟥 Jakie innowacyjne technologie mogą uprościć proces raportowania. 

W agendzie spotkania także:
🟧 Panel ekspercki: największe wyzwania w JPK 
🟧 Przyszłość CIT i automatyzacja 
🟧 Gość specjalny z PwC Rumunia 
🟧 Planowanie prac wdrożeniowych na lata 2025 i 2026   

Udział w webinarium to okazja aby zobaczyć, jak digitalizacja może usprawnić realizację Twoich obowiązków podatkowych!  

Szczegóły organizacyjne: 
wydarzenie odbędzie się 8 kwietnia 2025 r. w godzinach 10:00-12:00;
- webinarium zostanie przeprowadzone w języku polskim i angielskim;
- możliwość zadawania pytań w trakcie webinarium, na które postaramy się odpowiedzieć na bieżąco lub - jeśli czas na to nie pozwoli - wrócić do Państwa w późniejszym terminie;
- udział w spotkaniu jest bezpłatny;
- formularz rejestracyjny dostępny na stronie wydarzenia.  

Liczymy na Państwa obecność.  

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie prosimy o kontakt.  

Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół PwC
 
  • PwC Advisory Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
  • ul. Polna 11
  • 00-633 Warszawa
  • PL

Pozostałe notatki

Kompleksowa obsługa celna na każdym rynku z Rohlig SUUS Logistics

  • 26.03.2025

Rohlig SUUS Logistics oferuje usługę Customs Control Tower, zapewniając w jednym miejscu kompleksową obsługę celną towarów na całym świecie – zarówno w kraju nadania, jak i odbioru. Rozwiązanie to eliminuje konieczność angażowania klientów w procesy celne na każdym rynku osobno oraz zwiększa efektywność biznesową w międzynarodowym handlu.

CMS doradza A&R Investments Limited przy sprzedaży pakietu mniejszościowego akcji Modivo na rzecz CCC

  • 25.03.2025

CMS z sukcesem doradzał A&R Investments Limited przy sprzedaży mniejszościowego pakietu akcji Modivo S.A. na rzecz CCC S.A. Transakcja, o wartości 640 mln PLN, obejmuje płatność gotówkową oraz rozliczenie części ceny sprzedaży poprzez potrącenie z ceną emisyjną warrantów subskrypcyjnych CCC.

Obowiązek założenia adresu do e-Doręczeń dla przedsiębiorców – ważna zmiana, którą musisz wdrożyć do 1 kwietnia 2025 r.

  • 21.03.2025

Z dniem 1 kwietnia 2025 roku wchodzi w życie nowy obowiązek dla przedsiębiorców zarejestrowanych w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS). Od tego momentu każda firma musi posiadać adres do e-Doręczeń, który będzie wymagany w oficjalnej korespondencji urzędowej. Dowiedz się, jak szybko i sprawnie założyć firmowy adres e-Doręczeń!

Czy e-Doręczenia wpłyną na KSeF? Co muszą wiedzieć przedsiębiorcy?

  • 21.03.2025

Cyfryzacja administracji publicznej nabiera tempa. W 2025 roku obowiązkowe staną się zarówno e-Doręczenia, jak i Krajowy System e-Faktur (KSeF). Wiele firm zastanawia się, czy te dwa systemy są ze sobą powiązane i jak wpłyną na codzienną działalność. W tym artykule wyjaśniamy, co oznaczają te zmiany dla przedsiębiorców.