Transformacja konsumenta - zmiana zachowań i decyzji zakupowych

  • 02.09.2020
  • PwC Polska
  • ul. Polna 11
  • 00-633 Warszawa
  • PL
Szczegóły
Zmiana zachowań konsumenckich. Ponowne odkrywanie przyszłości zakupowej klienta W przypadku firm, które zaspokajają potrzeby klientów końcowych, niepewna i złożona rzeczywistość, jak również zmiany zachowań konsumentów, wymogły na nich transformację cyfrową. Pandemia COVID-19 przyspieszyła tempo zmian behawioralnych w stylu życia ludzi na całym świecie, w sposobie w jaki: pracują, jedzą, komunikują się, bawią, czy uczą. Dotyczy to również wzorców konsumpcji w każdej kategorii, w tym artykułów spożywczych, rozrywki, opieki zdrowotnej, a nawet danych. Zapraszamy do zapoznania się z wynikami raportu PwC Global Consumer Insights Survey 2020. Jest to już 11. z rzędu ankieta PwC na temat globalnych konsumentów.

Mogą Państwo przejrzeć pełny raport.

  • PwC Polska
  • ul. Polna 11
  • 00-633 Warszawa
  • PL
Szczegóły