Admind przyjmuje nowych członków zarządu i uruchamia ESOP

  • 13.06.2022
  • Admind Agency Sp. z o.o. Sp. k.
  • ul. Dworska 1
  • 30-314 Kraków
  • PL

Admind wkroczył właśnie w nową fazę rozwoju firmy. Dzięki wzmocnieniu Zarządu o pięciu nowych członków, jesteśmy bliżej osiągnięcia naszych ambitnych celów strategicznych. Nowi członkowie Zarządu stają się również Partnerami poprzez program Employee Stock Ownership Plan. Poznajcie ich i dowiedzcie się więcej o tym, czym jest ESOP.

report image
Od początku istnienia Admind, jej Zarząd składał się z dwóch członków - założycieli Krzysztofa Langera i Mateusza Zabierowskiego. Dzielili oni między siebie odpowiedzialność za wszystkie strategiczne decyzje. Wraz ze stałym rozwojem firmy doszli do momentu, w którym skala działalności wymagała powierzenia tej odpowiedzialności większej liczbie osób. Dlatego też w skład Zarządu weszło pięciu menedżerów odpowiedzialnych za kluczowe obszary.   Ta zmiana nie wiąże się tylko z tytułem. Nowi członkowie zarządu stają się również partnerami w ramach programu ESOP.  

Co to jest ESOP?

W skrócie, ESOP to coraz bardziej popularny sposób, w jaki szybko rozwijające się firmy nagradzają pracowników, dzieląc się z nimi akcjami firmy. Admind uruchomił czteroletni program, podczas którego co roku będzie dzielił się swoim kapitałem z nowymi udziałowcami.  

Korzyści wynikające z programu "Employee Stock Opportunity Plan”

ESOP przynosi wartość zarówno pracownikom, jak i firmie. Poza oczywistą korzyścią, jaką są akcje firmy, Mateusz i Krzysztof chcieli docenić wysiłek i pracę niektórych osób. Tych, którzy zostają w Admind na długo i mają znaczący wpływ na rozwój firmy oraz najwyższy poziom odpowiedzialności.  

Członkowie zarządu Admind Branding & Communications  

Krzysztof Langer, CEO
Dyrektor generalny i współzałożyciel Admind. Kierując się silnymi umiejętnościami analitycznymi i społecznymi, Krzysztof koncentruje się na strategii, wzroście i rozwoju biznesu. W tej chwili najbardziej ekscytująca jest budowa globalnej agencji brandingowej.      

Mateusz Zabierowski, CEO
Mateusz był współzałożycielem Admind w 2010 roku. Od tego czasu jest odpowiedzialny za różne obszary związane z rozwojem firmy. Jako CEO zarządza People Experience i Organizational Culture.        

Aleksandra Gołąb-Makowska, Head of Delivery Aleksandra pracuje w Admind od lipca 2016 roku, zdobywając kolejne obowiązki w różnych rolach. Obecnie nadzoruje serce naszej agencji - dział delivery. Kieruje realizacją projektów strategicznych, dbając o to, aby zespół osiągał trwałe sukcesy - pracował nad ekscytującymi, kreatywnymi projektami z wymaganą wydajnością i produktywnością.      

Agnieszka Łakota-Kot, Head of People Experience Agnieszka dołączyła do Admind w listopadzie 2016 roku. Zarządza zespołami rekrutacji, zasobów ludzkich i zarządzania biurem. Do jej obszarów odpowiedzialności należą działania zwiększające komfort i satysfakcję pracowników, integracja oraz komunikacja wewnętrzna.    

Łukasz Ciesielski, Head of Growth
W naszej firmie od maja 2021 roku. Łukasz kieruje działaniami mającymi na celu dwucyfrowy wzrost Admind. To ambitny cel, dlatego zbudował zespół rozwoju full-stack, w skład którego wchodzą eksperci od projektowania, marketingu i sprzedaży.      

Karolina Pospischil, Brand and Strategy Director Karolina dołączyła do naszej firmy w październiku 2016 roku. Na co dzień odpowiada za prowadzenie projektów strategicznych, budowanie DNA marek naszych klientów oraz pielęgnowanie rozwoju kreatywnego zarówno po stronie klientów, jak i wśród liderów Admind.  

Magdalena Wąsik, Chief Accountant
Magdalena dołączyła do Admind w czerwcu 2018 roku. Jest odpowiedzialna za wszystkie działania księgowe w Admind, w tym przygotowywanie sprawozdań finansowych i raportów czy wspieranie innych zespołów w tworzeniu rocznych budżetów. Jest również odpowiedzialna za przegląd tych budżetów oraz przeprowadzanie kontroli wewnętrznej i analiz podatkowych.    
  • Admind Agency Sp. z o.o. Sp. k.
  • ul. Dworska 1
  • 30-314 Kraków
  • PL

Pozostałe notatki

Aktualności KWKR doradzało Matexi przy nowej transakcji zakupu nieruchomości 27.06.2022 KWKR doradzało Matexi przy nowej transakcji zakupu nieruchomości

  • 27.06.2022

Specjaliści KWKR kompleksowo doradzali Matexi sp. z o.o. przy zawarciu przedwstępnej umowy sprzedaży nieruchomości, w wyniku której nasz stały Klient zyskał możliwość zakupu nieruchomości położonej w jednej z najatrakcyjniejszych części Krakowa.

White & Case doradzała bankom przy emisji akcji spółki ENEA S.A. o wartości 750 mln zł

  • 23.06.2022

Międzynarodowa kancelaria prawna White & Case doradzała Pekao Investment Banking, który pełnił rolę globalnego koordynatora oferty oraz współprowadzącego księgę popytu, oraz Bankowi Polska Kasa Opieki S.A. – Biuro Maklerskie Pekao, pełniącemu rolę współprowadzącego księgę popytu oraz agenta rozliczeniowego, w związku z emisją przez spółkę ENEA S.A. akcji serii D o wartości 750 milionów zł.

Kancelaria White & Case doradzała na rzecz Grupy Pracuj w związku z przejęciem niemieckiej spółki softgarden e-recruiting

  • 23.06.2022

Międzynarodowa kancelaria prawna White & Case doradzała spółce Grupa Pracuj S.A. przy nabyciu niemieckiej spółki softgarden e-recruiting GmbH za kwotę ok. 118 milionów EUR. Finalizacja transakcji przewidywana jest do końca czerwca 2022 roku.

Mamy prestiżowe, podwójne wyróżnienie w Rankingu prawniczym „Rzeczpospolitej”!

  • 23.06.2022

21 czerwca otrzymaliśmy dwa wyjątkowe wyróżnienia na Gali Rankingu Kancelarii Prawniczych 2022. Docenieni zostaliśmy za wkład w budowę rynku prawniczego w Polsce oraz innowacyjne rozwiązania.