Nowe warianty zabudów dla MAN-a TGE

  • 10.07.2025
  • MAN Truck & Bus Polska Sp. z o.o.
  • Al. Katowicka 9
  • 05-830 Nadarzyn
  • PL
Szczegóły

Zabudowy firm Meiller i BE-Combi poszerzają ofertę produktów w segmencie jednofakturowym. MAN zacieśnia współpracę z producentami zabudów i firmami wykonującymi konwersje pojazdów w ramach nowego programu „Certified Van Partner”

Trójstronna wywrotka TRIGENIUS marki Meiller oraz zestaw z naczepą, z zabudową skrzyniową od BE-Combi to nowe pozycje pojazdów dostawczych MAN Truck & Bus w segmencie jednofakturowym. Oznacza to, że obecnie dostępnych jest 13 różnych wariantów, które można zamówić wprost z fabryki. Gotowe pojazdy są objęte gwarancją MAN-a i mogą być zamawiane przez klienta bezpośrednio od MAN-a, czyli z jednego źródła.

Innowacyjnym rozwiązaniem jest zestaw oferowany przez BE-Combi. Jest to pojazd MAN TGE o DMC 3,5 tony połączony z przyczepą o DMC 3,5 tony. Producent zabudów, firma BE-Combi przekształca TGE w ciągnik siodłowy, wyposażając go w ramę pomocniczą, siodło, źródło sprężonego powietrza oraz inteligentną instalację hamulcową. Do tego zestawu oferowana jest jednoosiowa naczepa 3500PLUS również marki BE-Combi z lekką zabudową skrzyniową od firmy Junge, z windą załadunkową oraz ze spojlerem dachowym. Zestaw z naczepą ma dopuszczalną masę całkowitą siedem ton.
Największą zaletą tego rozwiązania jest to, że kierowcy potrzebują jedynie prawa jazdy kategorii B – nie jest wymagane prawo jazdy kategorii C. System ten ma ładowność około 2650 kilogramów oraz przestrzeń ładunkową do 28 metrów sześciennych, co pozwala na transport dziesięciu europalet. Stanowi zatem ciekawą alternatywę dla ciężarówek o DMC 7,5 ton. Systemy bezpieczeństwa, takie jak ABS i ESP, działają również w naczepie.

TRIGENIUS firmy Meiller również wyróżnia się innowacyjnymi rozwiązaniami. To solidna, zoptymalizowana pod kątem masy trójstronna wywrotka ze stali Hardox, o dużej ładowności, którą osiągnięto m.in. dzięki technologii spawania laserowego umożliwiającej łączenie ze sobą cienkich, wysokowytrzymałych blach stalowych. Zestaw z MAN TGE o DMC 3,5 tony może pomieścić do 951 kg ładunku. Z kolei w przypadku TGE o DMC 5,5 tony ładowność wynosi nawet 2600 kg. Nowością w wywrotce TRIGENIUS są również jednotonowe ucha mocujące na ścianach bocznych służące do zabezpieczania ładunku wystającego poza burtę, a także ucha mocujące w podłodze o sile trzymania dwóch ton, wysunięte na zewnątrz i dostępne zarówno z zewnątrz, jak i od wewnątrz. Firma Meiller zmodernizowała również zamknięcia burt, nadstawki burtowe i błotniki.

Pełna treść informacji prasowej znajduje się w załączniku.
  • MAN Truck & Bus Polska Sp. z o.o.
  • Al. Katowicka 9
  • 05-830 Nadarzyn
  • PL

Pozostałe notatki

Jak pogodzić cele redukcji emisji CO₂ z efektywnością operacji logistycznych?

  • 01.08.2025

Wdrażanie rozwiązań ograniczających emisję CO₂ staje się dziś kluczowym elementem strategii rozwoju wielu firm. Coraz więcej organizacji analizuje swoje łańcuchy dostaw w zakresie emisyjności i poszukuje realnych możliwości redukcji śladu węglowego. Zielone inicjatywy to nie tylko odpowiedź na wyzwania klimatyczne, ale również sposób na budowanie przewagi konkurencyjnej.

DZP doradza Budimexowi i Ferrovialowi przy finansowaniu farmy fotowoltaicznej 59,99 MW od mBanku

  • 01.08.2025

Eksperci DZP doradzali na wszystkich etapach transakcji, od momentu nabycia 100% udziałów w spółce projektowej, po strukturyzację projektu, negocjacje i finalizację dokumentacji kredytowej.

Produkcja połączeń miedzianych IZAR

  • 31.07.2025

Izar od wielu lat tworzy wysokiej jakości połączenia giętkie, z certyfikowanej miedzi od najlepszych dostawców europejskich. Miedziane połączenia do kompensacji drgań w układach wysokoprądowych to na chwilę obecną standard, bez którego trudno się obyć.

Kuehne+Nagel w Ekwadorze świętowało 30-lecie działalności, otwierając nowe centrum logistyczne w Quito

  • 30.07.2025

Kuehne+Nagel celebruje kolejny rok swojej działalności w Ekwadorze, otwierając nowoczesne centrum logistyczne w Tababela, Quito. Nowy obiekt obejmuje 2 280 mkw. chłodni, 6 445 mkw. placu manewrowego, 25 doków i 765 mkw. powierzchni biurowej.