Compliance: zarządzanie ryzykiem w koncernie – przepisy polskie i niemieckie

  • 18.03.2020 godz. 10:00 - 17:00
  • DE, 65760 Eschborn
  • Rödl & Partner Eschborn, Taunus Tower Mergenthalerallee 73-75
  • Roedl Outsourcing Sp. z o.o.
  • ul. Sienna 73
  • 00-833 Warszawa
  • PL
Szczegóły

Doświadczeni eksperci Rödl & Partner opowiedzą o prawidłowym zarządzaniu ryzykiem w spółkach i odpowiedzialności członków zarządu. Współcześni przedsiębiorcy potrzebują wewnętrznych regulacji i procedur zapobiegających zachowaniom sprzecznym z prawem. Pozwalają one na minimalizację ryzyka wynikającego z prowadzenia działalności gospodarczej oraz na wyłączenie odpowiedzialności osób fizycznych (np. członków zarządu) za działania niezgodne z prawem lub naruszające powszechnie przyjęte standardy postępowania. Szkolenie zostanie przeprowadzone w języku niemieckim w biurze Rödl & Partner w Eschborn. Szczegóły i zgłoszenia: https://www.roedl.pl/pl-pl/pl/event.aspx?ID=22

Program spotkania

10:00-10:15 – Powitanie uczestników
10:15-11:45 – Dlaczego compliance jest ważne? Jak prawidłowo wdrożyć procedury prawno-podatkowe zapobiegające nadużyciom w przedsiębiorstwie? O jednolitej polityce compliance we wszystkich spółkach w obrębie koncernu.
11:45-12:00 – Przerwa kawowa

12:00-14:00 – Compliance w Polsce – zalecane działania dotyczące prawidłowego zarządzania ryzykiem w spółkach a odpowiedzialność członków zarządu:
- Wprowadzenie
- Najczęstsze obszary ryzyka
- Jak ograniczyć ryzyko wsytąpienia nieprawidłowości?
- Jak zapewnić skuteczność polityki Compliance w przedsiębiorstwie? Jaką rolę odgrywa przy tym zarząd i jaką ponosi odpowiedzialność?

14:00-14:15 – Przerwa kawowa

14:15-15:15 – Rola audytora w procesie compliance
Procedury kontroli poszczególnych działów w przedsiębiorstwie. Fraud audyt i Due dilligence.
15:15-17:00 – Case study i konsultacje indywidualne

  • Roedl Outsourcing Sp. z o.o.
  • ul. Sienna 73
  • 00-833 Warszawa
  • PL
Szczegóły

Pozostałe wydarzenia

Webcast KPMG: Pandemia jako siła wyższa – umowy z kontrahentami i pracownicy

  • 03.04.2020
  • PL 00-189, Warszawa

Pandemia COVID-19 stanowi zagrożenie dla funkcjonowania przedsiębiorstw. Wykonywanie umów staje się często niezwykle utrudnione lub niemożliwe, konieczna może być również istotna zmiana organizacji pracy. Podczas pierwszej części webinarium opowiemy jakie rozwiązania mogą zostać wykorzystane przez przedsiębiorców, którzy w związku z pandemią nie są w stanie wykonać umów oraz przez przedsiębiorców, których kontrahenci nie wykonują swych zobowiązań. Druga część webinarium zostanie poświęcona wyzwaniom, przed którymi stoją obecnie pracodawcy oraz nadzwyczajnym rozwiązaniom w zakresie prawa pracy wprowadzonym w związku z pandemią. Webcast odbędzie się 3 kwietnia 2020, godz. 15:00-16:00.

Ceny transferowe 2020 a COVID-19

  • 07.04.2020
  • PL 02-222 , Warszawa

Zapraszamy do wysłuchania wykładu o podatkowych aspektach związanych ze skutkami spowolnienia gospodarczego wywołanego przez COVID-19, które odbędzie się 7.04.2020

Webcast: COVID-19 – Tax Measures

  • 30.03.2020
  • PL 00-189, Warszawa

The COVID-19 pandemic and the related income drop, cost increase and supply chain disruption, topped up by the requirement of timely settlement of liabilities, including those of public law nature, bring a whole new range of challenges to be faced by entrepreneurs, which may lead to losing financial liquidity and, in consequence, bankruptcy. During the webcast our experts will present the repertoire of existing and planned solutions offered by law (including the new "Anti-Crisis Shield"), which may reduce the negative impact of the pandemic on financial stability of businesses. Our webcast "COVID-19 – Tax Measures" goes live on 30 March 2020 at 14:00 CET.

Webcast: Zarządzanie kryzysowe w obliczu pandemii

  • 26.03.2020
  • PL 00-189, Warszawa

Pandemia COVID-19 i związane z nią zagrożenia niedostępności personelu, budynków oraz zakłócenia w łańcuchu dostaw wywołała zamieszanie w organizacjach na całym świecie. Nawet firmy posiadające plany zapewnienia ciągłości działania na wypadek tego rodzaju scenariuszy sytuacji kryzysowych napotkały wiele nieoczekiwanych wyzwań w trakcie reakcji na zagrożenie COVID-19. W trakcie webinarium zostanie omówiony szereg praktycznych rozwiązań, które warto wdrożyć, by zapewnić ciągłość działania organizacji w obliczu narastającego zagrożenia – m.in. właściwe struktury i procedury zarządzania kryzysowego, reorganizacja trybu pracy zespołów, właściwe wsparcie infrastrukturalne i narzędziowe, odpowiednia komunikacja, czy zarządzanie łańcuchem dostaw.