European Executive Forum

  • 04.04.2019 godz. 09:00 - 00:00
  • PL, 02-566 Warszawa
  • Hotel Sheraton
  • Executive Club Sp. z o.o.
  • ul. Puławska 12 lok. 10
  • 02-566 Warszawa
  • PL
Szczegóły

„European Executive Forum” jest to kongres o tematyce przywództwa, zarządzania i innowacji. Wydarzenie odbędzie się 4 kwietnia 2019 w Hotelu Sheraton w Warszawie.

„European Executive Forum” to wyjątkowa platforma skupiająca grono eksperckie, które dzięki twórczej dyskusji, wymianie poglądów i doświadczeń stara się odnaleźć jedyne w swoim rodzaju skuteczne rozwiązania dla rozwoju firm w dobie digitalizacji. Czynnikiem wyróżniającym nasze wydarzenie jest stała, wieloletnia współpraca z autorytetami naukowymi, którzy czuwają nad poziomem merytorycznym konferencji. Tegoroczna edycja będzie okazją do dyskusji na tematy związane z przyszłością pieniądza, przywództwie w erze cyfrowej oraz nowym technologiom i przełomowym innowacjom. 
  • Executive Club Sp. z o.o.
  • ul. Puławska 12 lok. 10
  • 02-566 Warszawa
  • PL
Szczegóły

Pozostałe wydarzenia

Spotkanie informacyjne dotyczące projektów regionalnych, krajowych i zagranicznych w tym projektów UE

  • 18.07.2019
  • PL 40-084 , Katowice

W ramach omawianych projektów mogą uzyskać Państwo wsparcie w rozwoju swojego przedsiębiorstwa w obszarach: wdrożenia nowych technologii, ochrony środowiska i jego modernizacji. Organizator: Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach we współpracy z firmą Assiduus. W spotkaniu wezmą udział eksperci Banku Gospodarstwa Krajowego, Polskiego Centrum Analitycznego, Agencji Rozwoju Przemysłu oraz Assiduus Consulting. Wydarzenie odbędzie się w siedzibie Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach (ul. Opolska 15, 40-084 Katowice) w dniu 18.07.2019 roku w godzinach 10:00-13:00. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, ze względu na ograniczoną ilość miejsc prosimy o rejestrowanie swoich zgłoszeń na adres b.stys@assiduus.pl Dodatkowych informacji dotyczących wydarzenia, udziela Mateusz Wachowski, Specjalista ds. Współpracy Międzynarodowej RIG w Katowicach: email: mwachowski@rig.katowice.pl

Jak przygotować firmę do PPK – praktyczne aspekty organizacyjne, finansowe, księgowe i HR

  • 03.09.2019
  • PL 45-064, Opole

Obowiązek wdrożenia PPK przez pracodawców – jest już faktem. Wdrożenie programu w firmie jest projektem złożonym, wymagającym wprowadzenia zmian zarówno w polityce HR, w systemach rachunkowości finansowej i zarządczej, kadrowo-płacowych jak i w wewnętrznych regulaminach organizacyjnych, czy zakresach czynności pracowników. Jest procesem wymagającym opracowania procedur wewnętrznych dla wszystkich zadań pracodawcy określonych w ustawie tak by posiadana dokumentacja PPK uchroniła pracodawcę przed potencjalnymi sankcjami. Pracodawca przed podpisaniem umowy o zarządzanie powinien określić swoją politykę w zakresie PPK, która pozwoli w sposób racjonalny komunikować się ze związkami zawodowymi lub reprezentacją załogi , racjonalnie dokonać wyboru firmy finansowej, dostosować organizację do nowych wymogów prawnych.

Śniadanie podatkowe. Obowiązki sprawozdawcze w zakresie cen transferowych.

  • 16.09.2019
  • PL 40-086 , Katowice

Zapraszamy na Śniadanie Podatkowe na którym omówione zostaną najważniejsze kwestie z zakresu obowiązków sprawozdawczych cen transferowych. Omówiona zostanie m.in. Redefinicja podmiotów powiązanych, dokumentacja cen transferowych, analiza cen transferowych oraz uproszczenia (safe harbours). Udział w spotkaniu jest bezpłatny

Śniadanie podatkowe. Obowiązki sprawozdawcze w zakresie cen transferowych.

  • 11.09.2019
  • PL 02-222, Warszawa

Zapraszamy na Śniadanie Podatkowe na którym omówione zostaną najważniejsze kwestie z zakresu obowiązków sprawozdawczych cen transferowych. Omówiona zostanie m.in. Redefinicja podmiotów powiązanych, dokumentacja cen transferowych, analiza cen transferowych oraz uproszczenia (safe harbours). Udział w spotkaniu jest bezpłatny