Rohlig SUUS Logistics, największy polski operator logistyczny, rozwija Strefę Przewoźnika w SUUS Portalu. Użytkownicy mogą w prosty i intuicyjny sposób m.in. brać udział w przetargach, zarządzać trasami czy prowadzić proces fakturowania. To kolejny krok w kierunku cyfryzacji procesów logistycznych i uproszczenia codziennej pracy przewoźników. Firma planuje dalszy rozwój platformy.
 (1)-638809206771714071.jpg)
– Stawiamy na digitalizację procesów, aby maksymalnie uprościć współpracę z przewoźnikami. Dzięki funkcji przetargów zyskują oni nowe możliwości biznesowe, zwiększając swoją konkurencyjność na rynku. Moduł fakturowania to m.in. eliminacja czasochłonnych procesów administracyjnych oraz ryzyka błędów związanych z manualnym wprowadzaniem danych. To także mniejsze zużycie papieru, co pozytywnie wpływa na środowisko naturalne. Z kolei dostęp do listy tras usprawnia pracę przewoźników, znacząco skracając czas potrzebny na wyszukiwanie informacji. Cały czas pracujemy nad kolejnymi rozwiązaniami – mówi Szymon Barczewski, Digital Transformation Director, Rohlig SUUS Logistics.
SUUS w trosce o partnerów
– Przewoźnicy to dla nas kluczowi partnerzy biznesowi, dlatego zależy nam, aby nasza współpraca była jak najbardziej efektywna i komfortowa. Strefa Przewoźnika w SUUS Portalu to odpowiedź na ich realne potrzeby – chcemy uprościć codzienne obowiązki i ułatwić komunikację – mówi Fabian Szmurło, Domestic FTL Product Director, Rohlig SUUS Logistics. – W SUUSie rozwijamy również szereg działań skierowanych bezpośrednio do kierowców, w tym szeroki pakiet benefitów, tożsamy z tym dla naszych pracowników. Cyklicznie prowadzimy badania opinii kierowców, a przy naszych centrach logistycznych zapewniamy im dedykowane strefy odpoczynku – dodaje.
SUUS jako pierwsza firma w Polsce otrzymał certyfikat Truckers Friendly Place (Miejsce Przyjazne Kierowcom). W anonimowej ankiecie wśród kierowców operator został oceniony najwyżej – na pięć gwiazdek. Wyróżnienie przyznano oddziałom w Poznaniu i Bydgoszczy. W najbliższym czasie badaniu zostaną poddane kolejne lokalizacje. Oprócz rozwiązań dla przewoźników, SUUS Portal to również Strefa Klienta. Narzędzie umożliwia m.in. zlecanie drobnicowych przewozów krajowych, wycenę transportu drobnicowego na trasach międzynarodowych, śledzenie statusu przesyłek (visibility) dla wszystkich serwisów drogowych, szybkie i wygodne składanie reklamacji, przesyłanie dokumentacji oraz rozliczenia finansowe z operatorem. To dowód na to, że nowoczesna logistyka może iść w parze z technologią, przynosząc realne korzyści wszystkim uczestnikom łańcucha dostaw.
Więcej informacji.