Rohlig SUUS Logistics kontynuuje rozwój SUUS Portalu. Największy polski operator logistyczny wprowadza możliwość składania zleceń dla krajowego drobnicowego transportu drogowego. Rozwiązanie to, m.in. dzięki funkcji szablonów czy przejrzystemu interfejsowi, pozwala na szybkie operacje, co oszczędza czas klientów. SUUS planuje dalsze doskonalenie narzędzia.
– SUUS Portal to przestrzeń, którą zaprojektowaliśmy, aby ułatwić klientom obsługę realizowanych przez nas usług logistycznych. Wprowadzony właśnie moduł zleceń dla drobnicowego transportu krajowego, poprzez nowe funkcje czy przyjazny interfejs, zwiększa komfort użytkowania oraz pozwala na oszczędność czasu klientów. Mogą oni w łatwy i szybki sposób przekazać nam wszelkie niezbędne informacje na temat swojego towaru czy wskazać potrzebę realizacji usług dodatkowych. W konsekwencji pozwala to na szybsze rozpoczęcie operacji logistycznych, a także zwiększa ich efektywność – tłumaczy Tomasz Jeleń, Chief Commercial Officer w Rohlig SUUS Logistics.
SUUS Portal to wygodne i wszechstronne narzędzie, które aktualnie umożliwia klientom m.in. wyceny dla drobnicy międzynarodowej dostępne 24/7, śledzenie statusu przesyłek (visibility) dla wszystkich serwisów drogowych, szybkie i wygodne złożenie reklamacji, przesyłanie dokumentacji oraz rozliczenia finansowe z operatorem. Platforma pozwala także na zlecanie składowania towarów, zarządzanie stanami magazynowymi oraz awizacjami. Poza Strefą Klienta operator rozwija również dedykowany obszar dla przewoźników w SUUS Portalu.
Narzędzie jest dostępne pod adresem: https://portal.suus.com/.