Rozwój kompetencji przyszłości w praktyce - panel dyskusyjny

  • 28.03.2024 godz. 09:30 - 11:00
  • PL, 00-672 Warszawa
  • Piękna 44/1
  • Ostendi Global Sp. z o.o.
  • ul. Piękna 44 lok. 1
  • 00-672 Warszawa
  • PL

Zapraszamy na drugi webinar z serii spotkań w temacie kompetencji przyszłości! Druga część przyjmie formę panelu dyskusyjnego na którym zaproszeni przez nas eksperci HR z różnych branż podzielą się z uczestnikami swoimi obserwacjami w temacie kompetencji przyszłości. Jeżeli chcesz wiedzieć jakie działania z zakresu HR warto wdrożyć w swojej firmie w obliczu nadchodzących zmian rynkowych i szukasz inspiracji w tym zakresie – ten webinar jest dla Ciebie!

report image
Magdalena Giryn – MBA. Senior Managing Partner w Talent Chase  – Pasjonatka cyfrowego podejścia do HR. Od lat doradza firmom jak osiągać ponadprzeciętne rezultaty poprzez podnoszenie efektywności zespołów. Wykładowca na studiach podyplomowych, współtworzonych przez SGH i Talent Chase – „Przywództwo Przyszłości”. Na co dzień współpracuje z autorytetami z obszaru badań nad rozwojem przywództwa i osobowości Liderów.

Cezary Mączka – Chief People and Culture Officer w Grupie Wielton – Przygodę z HR rozpoczął w koncernie General Electric w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Po powrocie do Polski objął stanowisko wiceprezesa Zarządu w Banku BPH. Kontynuował karierę w Electricite de France. Przed przejściem do PGF SA kierował Pionem HR w Budimeksie SA. Absolwent Wydziału Prawa na Uniwersytecie Gdańskim oraz studiów podyplomowych w dziedzinie zasobów ludzkich w Norwegian School of Management. Posiada dyplom MBA Strathclyde Glasgow Business School. W 2021 roku magazyn „Builder” uznał go za osobowość roku w branży budowlanej w Polsce.

dr inż. Izabela Niziałek – HR Manager w Heidelberg Polska – Od ponad 10 lat związana z HR, a zwłaszcza z obszarem rekrutacji i Employer Brandingu. Obecnie HR Manager w Heidelberg Polska Sp. z o.o. Wieloletnia wykładowczyni akademicka, dzieląca się swoja wiedzą praktyczną ze studentami. Absolwentka studiów podyplomowych HR Business Partner na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Sławomir Facon – Head of People Development & Culture w PGL Absolwent Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Ukończył podyplomowe studia z Zarządzania i Rozwoju Personelu w Akademii Leona Koźmińskiego oraz MBA. Od 20 lat zawodowo związany z obszarem HR. Jest coachem i trenerem prowadzącym warsztaty dotyczące współpracy i kompetencji menedżerskich. Obecnie pełni rolę zastępcy Dyrektora Biura HR PLL LOT i PGL.
report sponsors
  • Ostendi Global Sp. z o.o.
  • ul. Piękna 44 lok. 1
  • 00-672 Warszawa
  • PL
Szczegóły

Pozostałe wydarzenia

Zmiany w zatrudnieniu obywateli Ukrainy – duża nowelizacja Specustawy o pomocy obywatelom Ukrainy

  • 15.05.2024
  • PL online, online

Jakie zmiany niesie ze sobą nowelizacja Specustawy o pomocy obywatelom Ukrainy?

3 OGNIWA, JEDEN ŁAŃCUCH DOSTAW. VMI jako nowoczesna metoda zarządzania zapasami magazynowymi

  • 15.05.2024
  • PL online, online

Dołącz do nas, aby dowiedzieć się, jak firma logistyczna, klient i vendorzy mogą wspólnie kształtować łańcuch dostaw.

Spotkanie biznesowe w Krakowie – kontrole w cenach transferowych

  • 23.05.2024
  • PL 31-545, Kraków

W ciągu ostatnich kilku lat w Polsce wzrosła liczba kontroli skarbowych i celno-skarbowych, również w obszarze cen transferowych. Podmioty, u których wszczynana jest kontrola są coraz staranniej dobierane. Jest to wynikiem zbierania przez organy podatkowe coraz większej ilości informacji na temat podatników, m.in. przez formularz TPR. Dzięki szczegółowej analizie danych, do kontroli wybierane są podmioty, u których prawdopodobieństwo doszacowania dochodu jest zdecydowanie wyższe.

Spotkanie biznesowe w Gliwicach – kontrole w cenach transferowych

  • 22.05.2024
  • PL 44-100 , Gliwice

W ciągu ostatnich kilku lat w Polsce wzrosła liczba kontroli skarbowych i celno-skarbowych, również w obszarze cen transferowych. Podmioty, u których wszczynana jest kontrola są coraz staranniej dobierane. Jest to wynikiem zbierania przez organy podatkowe coraz większej ilości informacji na temat podatników, m.in. przez formularz TPR. Dzięki szczegółowej analizie danych, do kontroli wybierane są podmioty, u których prawdopodobieństwo doszacowania dochodu jest zdecydowanie wyższe.