Realne korzyści z wirtualnego świata

  • 15.02.2019
  • MintCloud // Profit Network sp. z o.o.
  • ul. Rakowiecka 28
  • 02-528 Warszawa
  • PL
Klient, który czuje się doceniony to klient, który docenia też markę. Niewielka obniżka ceny lub symboliczny gratis potrafią zdziałać cuda. Skoro wydaje się to takie proste, to w czym tkwi haczyk? W czasie. Grunt to odpowiednią ofertę przedstawić odbiorcy w odpowiednim momencie. Czyli kiedy? Codziennie miliony ludzi w Polsce logują się na swoje fejsbukowe profile, twittują na interesujące ich tematy, przeglądają dziesiątki witryn internetowych, wysyłają wiadomości e-mail, zapisują się na newslettery. Badania Freshmaila pokazują, że konto w social mediach ma aż 86% polskich internautów. Wg raportu Digital 2018 przygotowanego przez We are Social oraz Hootsuite Polacy spędzają dziennie niemal 6 godzin korzystając z social mediów! To dużo czasu na nawiązanie interakcji z potencjalnym klientem, prawda?
company logo

Mogą Państwo przejrzeć pełny raport.

  • MintCloud // Profit Network sp. z o.o.
  • ul. Rakowiecka 28
  • 02-528 Warszawa
  • PL
Szczegóły