Talkie.ai powstało w 2018 r. - platforma została zbudowana w odpowiedzi na potrzeby call center dużej sieci salonów fryzjerskich, w celu zautomatyzowania systemu rezerwacji. Obecnie ich innowacyjne rozwiązania wykorzystywane są przez pracowników służby zdrowia.
-637945916099268309.jpg)
Miliony zainwestowane w voicebot'y
Rozwiązania Talkie.ai odpowiadają aktualnym, rynkowym trendom (wzrost kosztów pracy czy automatyzacja prostych procesów biznesowych) i - dzięki koncentracji na segmencie ochrony zdrowia - trafiają we właściwy segment rynkowy z gotowym produktem. Ważna jest również ugruntowana obecność na rynku dużego, FinTech'owego gracza - USA. Druga runda finansowania, w której brały udział fundusze:- NCBR Investment Fund ASI S.A. (koinwestycja z 4growth VC),
- Satus Venture,
- FundingBox Deep Tech Fund,
- Gateway Ventures - formerly primeCROWD,
- Movens Capital,