Serwis na telefon – nowa usługa Jungheinrich

  • 09.07.2020
  • Jungheinrich Polska Sp. z o.o.
  • ul. Świerkowa 3
  • 05-850 Ożarów Mazowiecki
  • PL
Szczegóły

Pandemia koronawirusa znacząco wpłynęła na wszystkie gałęzie biznesu. Przy aktualnych wymaganiach i zagrożeniach firmy decydują się na wprowadzenie nowych rozwiązań, które odpowiadają na zapotrzebowanie klientów i gwarantują zachowanie wszelkich środków bezpieczeństwa. Biorąc pod uwagę rosnącą liczbę zarażeń koronawirusem i konieczność ograniczenia kontaktów międzyludzkich do minimum, firma Jungheinrich wprowadziła od 1 czerwca nową usługę – serwis na telefon.

report image
Serwis na telefon umożliwia szybkie i samodzielne usunięcie usterek, które wstrzymują pracę w magazynie klienta. Wystarczy wypełnić i wysłać formularz na stronie internetowej. Po otrzymaniu zgłoszenia pracownik serwisu kontaktuje się z klientem telefonicznie bądź mailowo, podejmuje działania zmierzające do zdiagnozowania usterki i udziela porady dotyczącej jej naprawy bądź zaleca wezwanie technika serwisu. Dzięki instrukcjom doświadczonego specjalisty działu serwisu wiele usterek będzie można usunąć samodzielnie.

Już w pierwszym dniu uruchomienia usługi przyjęte zostały pierwsze zgłoszenie.

Jeśli usterka nie może być usunięta tą drogą, uruchomiana jest standardowa procedura z wizytą technika serwisu w miejscu awarii. W czasie pandemii klienci mogą skorzystać z pomocy technika serwisu na zewnątrz budynku lub zlecić przeprowadzenie konserwacji i naprawy w magazynie Jungheinrich. W ten sposób kontakt z osobami postronnymi jest ograniczony do minimum.

Serwis Jungheinrich zapewnia pełną sprawność wózków widłowych – również w czasach COVID-19. Wprowadzone zostały niezbędne środki bezpieczeństwa, technicy serwisu są wyposażeni w maseczki ochronne, rękawiczki jednorazowe i żele dezynfekcyjne.  
  • Jungheinrich Polska Sp. z o.o.
  • ul. Świerkowa 3
  • 05-850 Ożarów Mazowiecki
  • PL

Pozostałe notatki

Raport: Własna instalacja fotowoltaiczna - sposób na niezależność energetyczną

  • 13.08.2020

Jak wykonać pierwszy krok w kierunku zielonej energetyki? Co należy wiedzieć przed rozpoczęciem budowy własnej instalacji fotowoltaicznej? Jakie dokumenty trzeba zgromadzić i jak wygląda proces administracyjny? Odpowiedzi na te i inne pytania znaleźć można w raporcie „Własna instalacja fotowoltaiczna sposobem na niezależność energetyczną” przygotowanym przez kancelarię Eversheds Sutherland Wierzbowski we współpracy z Sun Investment Group (SIG).

Rynek magazynowy odporny na COVID-19 w I połowie 2020 r. E-commerce nadal napędza popyt

  • 07.08.2020

Polski rynek magazynowy po I połowie 2020 roku wciąż utrzymuje się na fali wznoszącej. Od stycznia do końca czerwca wynajęto 2,38 mln mkw. nowoczesnej powierzchni produkcyjno-logistycznej. Firma AXI IMMO prezentuje najnowszą publikację, raport „Polski Rynek Magazynowy w I połowie 2020 r.”

Sukces procesowy Kochański & Partners przed Sądem Najwyższym – wynagrodzenie dla twórców

  • 05.08.2020

W przypadku filmów dodawanych do gazet (tzw. insertów) ich współtwórcom należy się dodatkowe wynagrodzenie, ale tylko od faktycznie sprzedanych kopii, a nie od całego nakładu. Ponadto wysokość tantiem nie może być arbitralnie narzucana przez organizacje zbiorowego zarządzania prawami autorskimi. Takie wnioski płyną z orzeczenia Sądu Najwyższego, który przychylił się do argumentacji prawników Kochański & Partners reprezentujących naszego klienta – Ringier Axel Springer Polska.

Ranking Rzeczpospolitej: Kochański & Partners wśród liderów wzrostu

  • 05.08.2020

W tegorocznej edycji rankingu kancelarii prawnych Rzeczpospolitej firma Kochański & Partners znalazła się w pierwszej dziesiątce kancelarii, które odnotowały najbardziej dynamiczny wzrost w ciągu ostatniej dekady. Ponadto kapituła redakcyjna wyróżniła Kochański & Partners za zaangażowanie w działania regulacyjne stanowiące odpowiedź na pandemię koronawirusa.