Strategie marketingowe - CMO 2020, czyli jak marketing może stać się źródłem wzrostu organizacji

  • 17.12.2019
  • PwC Polska
  • ul. Polna 11
  • 00-633 Warszawa
  • PL
Szczegóły

Zarządy firm coraz częściej postrzegają budowę pozytywnych doświadczeń klienta (Customer Experience) jako jedną z kluczowych przewag konkurencyjnych, wokół której zamierzają budować strategię marketingową na najbliższe lata.

Przed dyrektorem marketingu (Chief Marketing Officer - CMO) jako właścicielem tej domeny w organizacji stoi zatem nie lada wyzwanie - jak w najdogodniejszy dla klienta sposób połączyć technologię, świat cyfrowy i analogowy, ludzi, procesy, cele i wskaźniki sukcesu. Z drugiej strony - zarządy firm zrażone brakiem wymiernych efektów kojarzą marketing dość anachronicznie, czyli głównie z kosztami, a nie zyskami i rozwojem, a w sytuacji kryzysowej redukują przede wszystkim koszty właśnie w tym obszarze. Warto więc zastanowić się, w jaki sposób zmienić rolę i postrzeganie marketingu, a także sprawić, żeby był siłą napędową wzrostu firmy. Oto 3 kluczowe czynniki tego procesu.
czytaj dalej >>>

https://www.pwc.pl/pl/artykuly/2018/marketing-to-strategia-a-nie-reklama.html
  • PwC Polska
  • ul. Polna 11
  • 00-633 Warszawa
  • PL

Pozostałe notatki

Darmowe webinarium Kuehne + Nagel – Pociąg z Chin

  • 22.01.2020

Pociąg z Chin to temat bezpłatnego webinarium organizowanego przez firmę Kuehne + Nagel. Rok 2019 był czasem uruchamiania i testowania nowych połączeń pomiędzy Chinami i Polską. Szczególny nacisk położony został na doskonalenie jakości, powtarzalności oraz czasu tranzytu. Był to również rok bicia kolejnych rekordów ilości pociągów wyprawionych Nowym Jedwabnym Szlakiem.

Kuehne + Nagel przyspiesza swój rozwój w regionie Azji i Pacyfiku

  • 21.01.2020

Po udanym połączeniu trzech europejskich regionów, wysokim wzroście gospodarczym i pomyślnej integracji trzech kluczowych przejęć w Ameryce Północnej, firma w nadchodzących latach zamierza skoncentrować się na rozwoju regionu Azji i Pacyfiku.

Mazars informuje o doskonałych wynikach za 2019 rok

  • 21.01.2020

Bezprecedensowy wzrost przychodów o 10,4% (wzrost organiczny 9%). Przełomowy rok w dziedzinie ekspansji międzynarodowej. Dobre perspektywy osiągnięcia celów na 2020 rok.

Rödl & Partner o najważniejszych zmianach w podatkach w 2020 roku

  • 14.01.2020

„10 najważniejszych zmian w podatkach w roku 2020” to opracowanie, w którym w przystępny sposób omówiono kwestie mogące istotnie wpłynąć na działalność przedsiębiorstw i odpowiedzialność podatników w bieżącym roku podatkowym.