Raport Roczny ERGO Hestii zwycięża w Konkursie Biuletynów Firmowych AGAPE 2018

  • 30.10.2018
  • Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia SA
  • ul. Hestii 1
  • 81-731 Sopot
  • PL
Szczegóły

Nieszablonowy Raport Roczny Grupy ERGO Hestia został oceniony jako najlepsza publikacja w kategorii Projekt Jednorazowy Korporacyjny Drukowany w Konkursie Biuletynów Firmowych Agape 2018. Nominowane do nagrody były również magazyn dedykowany agentom ubezpieczeniowym oraz publikacja o sztuce wydawana przez Fundację Artystyczna Podróż Hestii.

report image
Raport Roczny Grupy ERGO Hestia za rok 2017 pt. „Poznanie” zwyciężył w kategorii Projekt Jednorazowy Korporacyjny Drukowany. Członkini jury, Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik Agencji Agape, tak podsumowała głosowanie: – W kategoriach biuletynów elektronicznych nie było projektów znacznie wyróżniających się pod względem atrakcyjności graficznej. Większość prezentowała dobry i średni poziom, choć te lepsze przeważały w kategorii zewnętrznej. Ciekawym i zupełnie odmiennym od swoich konkurentów w tej kategorii był biuletyn firmy ERGO Hestia, który należy traktować raczej jako katalog sztuki współczesnej.

 Cieszymy się, że połączenie komunikacji biznesowej z naszą aktywnością w obszarze sztuki spotyka się z uznaniem – mówi Arkadiusz Bruliński, rzecznik prasowy Grupy ERGO Hestia. Raporty roczne EGRO Hestii zawsze zaskakują odbiorców nieszablonowym pomysłem, proponując refleksję nad starannie wybranym motywem przewodnim. Prezentacja wyników finansowych stanowi dla nas tylko pretekst, żeby o firmie powiedzieć dużo więcej, w oryginalny sposób. Od 4 lat raporty ERGO Hestii powstają we współpracy z młodymi artystami – laureatami Nagrody Specjalnej Prezesa Grupy ERGO Hestia wręczanej w organizowanym od 17 lat konkursie Artystyczna Podróż Hestii. Zapraszamy twórców do przyjrzenia się działalności firmy i jej otoczeniu oraz do poznania jej pracowników. Otwartość, wrażliwość i oczywisty dystans młodych ludzi naznaczają tę konfrontację. Autorką koncepcji artystycznej ostatniego raportu za pt. „Poznanie” jest Agnieszka Mastalerz. W 2017 roku przeglądamy się w lustrze naszych marzeń, pragnień i snów, żeby dostrzec, że nie istnieje jednowymiarowy obraz tak zwanego człowieka korporacji. Artystka wybrała bowiem sny i myśli pracowników jako pretekst, by opowiedzieć o firmie coś więcej. Przebieg jej artystycznego eksperymentu ujawnił całe spektrum wspólnych wartości, którymi firma żyje, pozwolił opowiedzieć o tym, kim jesteśmy i kim chcielibyśmy być, wytyczył nowe obszary, wskazując na to, co nienamacalne i niewidoczne dla oka – dodaje Arkadiusz Bruliński.

Zofia Kościelna, dziennikarka i redaktor branży custom publishing, wskazała kategorię Projektów Jednorazowych Korporacyjnych Drukowanych jako najciekawszą: – Oceniając tegoroczne prace konkursowe pod względem języka i redakcji ich treści, nabrałam wiary w sprawczą moc Konkursu Biuletynów Firmowych. Tegoroczne prace są w tej materii naprawdę lepsze! Szczególnie ciekawa wydała mi się kategoria Drukowanych jednorazowych projektów korporacyjnych i w niej oceniłam prace najlepiej. Język jest zdecydowanie bardziej przejrzysty, a zarazem stosowny do branży publikacji i mniej sztampowy.

Do nagród w innych kategoriach nominowane były również magazyn dedykowany agentom ubezpieczeniowym oraz publikacja o sztuce wydawana przez Fundację Artystyczna Podróż Hestii.

Więcej informacji na: http://media.ergohestia.pl/pr/405303/raport-roczny-ergo-hestii-zwycieza-w-konkursie-biuletynow-firmo...
  • Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia SA
  • ul. Hestii 1
  • 81-731 Sopot
  • PL

Pozostałe notatki

Zostaliśmy Bankiem Roku wg magazynu "The Banker"

  • 23.01.2019

Magazyn "The Banker" nagrodził Santander Bank Polska tytułem "Bank of the Year in Poland" w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów branżowych. Jest to wyjątkowe wyróżnienie w branży finansowej, którym zostaliśmy wcześnie uhonorowani dwukrotnie - w 2010 i 2012 roku.

Bądź bezpieczny z T‑Mobile – Operator wprowadza nowe ubezpieczenia dla swoich klientów

  • 21.01.2019

Stare polskie przysłowie głosi, że „przezorny zawsze ubezpieczony”. I nie ma w tym nic dziwnego, bo o swoje bezpieczeństwo warto zadbać z wyprzedzeniem. Dlatego T‑Mobile, w porozumieniu z towarzystwem ubezpieczeniowym MetLife, wprowadza dla swoich klientów nowe pakiety ubezpieczeń – Ochrona na Wypadek i Ochrona Zdrowia.

Zapoznaj się ze zmianami w normie ISO 50001 na BEZPŁATNYM webinarze

  • 07.01.2019

Grupa DEKRA zaprasza na bezpłatne webinarium poświęcone zmianom w normie ISO 50001:2018.

W Knight Frank powstał nowy Dział Doradztwa Strategicznego EMEA

  • 07.01.2019

Rolą nowego zespołu jest kompleksowe wsparcie właścicieli oraz najemców w zakresie efektywnego zarządzania przestrzenią biurową. Rekomendowane strategie eksperci poprzedzają wnikliwymi badaniami i analizami, korzystając z nowoczesnych narzędzi analitycznych.