Webinarium | Trendy i kierunki zmian w kodeksach dobrych praktyk. Doświadczenia oraz praktyki polskiego i niemieckiego rynku

  • 09.07.2020 godz. 09:30 - 11:00
  • PL, 00-633 Warszawa
  • Polna 11
  • PwC Polska
  • ul. Polna 11
  • 00-633 Warszawa
  • PL
Szczegóły

Sprawny i właściwie ułożony system ładu korporacyjnego jest fundamentem zdrowej organizacji. W tym bezprecedensowym czasie, w jakim przyszło nam funkcjonować, ład korporacyjny - jak również sprawność w jego stosowaniu - stają się kluczowe dla spółek notowanych na giełdzie. Organizacje, dążące do utrzymywania wysokiego poziomu ładu korporacyjnego, stoją przed wieloma wyzwaniami. Dlatego też, jako organizatorzy Forum Rad Nadzorczych, serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w naszym webinarium. Chcielibyśmy omówić z Państwem najważniejsze aspekty dotyczące zasad ładu korporacyjnego i kodeksów dobrych praktyk spółek notowanych. Nasi eksperci zaprezentują Państwu poszczególne tematy, uwzględniając zarówno perspektywę rynku polskiego, jak i niemieckiego, działających w tym samym, dualistycznym systemie nadzoru właścicielskiego.

Dołącz do naszego webinarium „Trendy i kierunki zmian w kodeksach dobrych praktyk. Doświadczenia oraz praktyki polskiego i niemieckiego rynku”, aby dowiedzieć się:
  • Co dokładnie oznacza “ewolucja polskiego kodeksu dobrych praktyk” (DPSN 2016)?
  • Jak wygląda w Niemczech podejście do odpowiadania na oczekiwania interesariuszy?
  • Jakie są kluczowe kwestie zaadresowane w niemieckim Kodeksie Dobrych Praktyk?
  • Jakie trendy i tematy znajdują się aktualnie na agendach rad nadzorczych niemieckich spółek giełdowych?
Webinarium jest przeznaczone dla członków rad nadzorczych oraz komitetów audytu.Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Webinar będzie prowadzony w języku angielskim.
Agenda webinarium 9 lipca 2020:9:30 - 9:40 - Ewolucja i kierunki zmian polskiego kodeksu dobrych praktyk (DPSN 2016) - wprowadzenie | Piotr Borowski, Wiceprezes Giełdy Papierów Wartościowych9:40 - 10:10 - Trendy i kierunki zmian na rynku niemieckim, związane z funkcjonowaniem rad nadzorczych | Kluczowe zagadnienia niemieckiego Kodeksu Dobrych Praktyk | Martin Kaspar, Dyrektor działu Usług Zarządczych w PwC Niemcy10:10 - 11:00 - Dyskusja nt. ewolucji dobrych praktyk na polskim rynku | Moderator: Krzysztof Szułdrzyński, Partner PwC Polska, Goście:
  • Agnieszka Gontarek, Dyrektor Działu Emitentów Giełdy Papierów Wartościowych, kieruje pracami Komitetu konsultacyjnego GPW ds. ładu korporacyjnego,
  • Martin Kaspar, Dyrektor działu Usług Zarządczych w PwC Niemcy
  • Mirosław Kachniewski, Prezes Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych
10:10 - 11:00 - Q&A. Uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań podczas całego panelu. Moderator uwzględni je w toku dyskusji.

Zapraszamy do udziału i rejestracji: 
https://www.forumradnadzorczych.pl/pl/wydarzenia/webinarium-trendy-i-kierunki-zmian-w-kodeksach-dobrych-praktyk.html

  • PwC Polska
  • ul. Polna 11
  • 00-633 Warszawa
  • PL
Szczegóły

Pozostałe wydarzenia

Akademia Ubezpieczeń – ryzyko pandemii a ubezpieczenia

  • 09.07.2020 - 19.07.2020
  • PL 00-000, transmisja on-line

Szanowni Państwo, serdecznie zapraszamy na kolejne spotkanie z cyklu Akademia Ubezpieczeń – ryzyko pandemii a ubezpieczenia, podczas którego opowiemy o opiece medycznej i PPK. Webinarium odbędzie się 9 lipca o godzinie 10.00 i potrwa około godziny.

WEBINARIUM: Praca zdalna – aspekty prawne i praktyczne dla przedsiębiorców

  • 02.07.2020 - 09.07.2020
  • PL 35-315, Rzeszów

W związku z pandemią Covid-9 część firm, w których było to możliwe, zleciła swoim pracownikom lub wybranym grupom, pracę zdalną. Takie narzędzie wprowadziła SpecUstawa.

WEBINAR: Nie tylko Tarcza - fundusze unijne jako wzmacniacz rozwoju firmy

  • 13.07.2020
  • PL 00-833, Warszawa

Jak uzyskać dofinansowanie i z Tarczy PFR i pozyskać środki, które pokryją część kosztów inwestycyjnych i środków trwałych? Jaką rolę odgrywa doświadczona firma doradcza? O tym porozmawiamy podczas szkolenia "Nie tylko Tarcza- fundusze unijne jako wzmacniacz rozwoju firmy".

Logistyka w motoryzacji. In 4 steps to Supply Chain Risk Management

  • 15.07.2020
  • PL 00-000, transmisja on-line

Zapraszam do udziału w spotkaniu online „In 4 steps to Supply Chain Risk Management”, organizowanym w dniu 15.07.2020 we współpracy z firmą Müller - Die lila Logistik Polska Sp. z o.o. – członkiem klastra SA&AM. Zarezerwuj sobie czas 15 lipca i upewnij się, że nie przegapisz tej wyjątkowej okazji. Przeczytaj uważnie, co zyskasz biorąc udział w naszym webinarze.