Raportowanie MDR: warsztaty praktyczne

  • 20.11.2019 godz. 09:45 - 13:00
  • PL, 50-128 Wrocław
  • ul. Św. Mikołaja 19
  • Roedl Outsourcing Sp. z o.o.
  • ul. Sienna 73
  • 00-833 Warszawa
  • PL
Szczegóły

Wprowadzone w tym roku przepisy o raportowaniu schematów podatkowych (MDR) wciąż wzbudzają wątpliwości od strony praktycznego ich stosowania. Aby ułatwić Państwu zrozumienie nowych przepisów, zapraszamy na warsztaty podczas których omówimy konkretne przypadki i wspólnie określimy, czy dany proces podlega raportowaniu. Nasi eksperci przygotowali dla Państwa ciekawe case study i będą dostępni w ramach indywidualnych konsultacji.

Szczegółowy program spotkania znajduje się na stronie wydarzenia: http://www.roedl.net/pl/pl/szkolenia/wydarzenia_aktualne/raportowanie_mdr_warsztaty_praktyczne.html 

Zgłoszenia przyjmujemy do 18.11.2019 r. – wypełnij formularz lub wyślij informację na adres
ewa.zapolna@roedl.com
 

Agenda:  

9.45-10.00 Rejestracja i powitalna kawa  
10:00-10:45 Wstęp do tematyki raportowania schematów  
-       cel regulacji MDR,
-       podmioty zobowiązane do raportowania,
-       cechy i rodzaje schematów,
-       terminy i sankcje.  
10:45-11:30 Case Study cz.1.
Analiza pojedynczego uzgodnienia pod kątem potencjalnego wystąpienia schematu podatkowego  
-       analiza stanu faktycznego,
-       określenie czy dane uzgodnienie jest schematem,
-       wskazanie rodzaju schematu oraz omówienie jego cech,
-       ustalenie podmiotów zobowiązanych do raportowania,
-       omówienie kwestii technicznych,
-       wspólne zaraportowanie schematu przez „bramkę”.  
11:30-11:45 Przerwa
11:45-12:15 Case Study cz.2.
12:15- 13:00 Omówienie zagadnień zgłoszonych przez uczestników. Indywidualne konsultacje z doradcami.    


  • Roedl Outsourcing Sp. z o.o.
  • ul. Sienna 73
  • 00-833 Warszawa
  • PL
Szczegóły

Pozostałe wydarzenia

Webcast: COVID-19 – Tax Measures

  • 30.03.2020
  • PL 00-189, Warszawa

The COVID-19 pandemic and the related income drop, cost increase and supply chain disruption, topped up by the requirement of timely settlement of liabilities, including those of public law nature, bring a whole new range of challenges to be faced by entrepreneurs, which may lead to losing financial liquidity and, in consequence, bankruptcy. During the webcast our experts will present the repertoire of existing and planned solutions offered by law (including the new "Anti-Crisis Shield"), which may reduce the negative impact of the pandemic on financial stability of businesses. Our webcast "COVID-19 – Tax Measures" goes live on 30 March 2020 at 14:00 CET.

Webcast: Zarządzanie kryzysowe w obliczu pandemii

  • 26.03.2020
  • PL 00-189, Warszawa

Pandemia COVID-19 i związane z nią zagrożenia niedostępności personelu, budynków oraz zakłócenia w łańcuchu dostaw wywołała zamieszanie w organizacjach na całym świecie. Nawet firmy posiadające plany zapewnienia ciągłości działania na wypadek tego rodzaju scenariuszy sytuacji kryzysowych napotkały wiele nieoczekiwanych wyzwań w trakcie reakcji na zagrożenie COVID-19. W trakcie webinarium zostanie omówiony szereg praktycznych rozwiązań, które warto wdrożyć, by zapewnić ciągłość działania organizacji w obliczu narastającego zagrożenia – m.in. właściwe struktury i procedury zarządzania kryzysowego, reorganizacja trybu pracy zespołów, właściwe wsparcie infrastrukturalne i narzędziowe, odpowiednia komunikacja, czy zarządzanie łańcuchem dostaw.

Webinarium: Nowa rzeczywistość: COVID-19 - co to oznacza dla Twojego biznesu

  • 18.03.2020
  • PL 00-633, Warszawa

Szanowni Państwo, Mamy nadzieję, że w tych trudnych dla nas wszystkich momentach Wy jak i Wasi najbliżsi jesteście bezpieczni. Sytuacja związana z wystąpieniem i rozwojem zagrożenia jakie wywołuje Koronawirus COVID-19 pokazała nam przed czym stoimy jako przedsiębiorcy. Jest wiele kwestii, które biznes powinien wziąć pod uwagę, aby mieć pewność, że reakcja na pojawiające się wyzwania będzie efektywna. W związku z tym, zachęcam Państwa do wzięcia udziału w organizowanym przez PwC webinarium, w którym nasi eksperci podzielą się najnowszymi informacjami na temat wpływu rozprzestrzeniającego się koronawirusa na organizacje, a także na zachowanie ciągłości biznesu w dłuższej perspektywie. Webinarium odbędzie się w najbliższą środę, 18 marca o godzinie 11:00.

PPK z perspektywy pracodawcy - pytania i odpowiedzi

  • 14.04.2020
  • PL 80-748, Gdańsk

Od 1 stycznia 2020 r. do wdrożenia Pracowniczych Planów Kapitałowych zobowiązana jest większość krajowych przedsiębiorstw. PPK są jednym z ważnych elementów krajowego systemu emerytalnego i pakietu świadczeń pracowniczych. Jakie są praktyczne aspekty wdrażania i funkcjonowania PPK? Jak przygotować się do ich implementacji? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci Rödl & Partner podczas szkolenia w Gdańsku.