Jak żyć, czyli kontrola Prezesa UODO w praktyce

  • 29.10.2019 godz. 09:15 - 12:30
  • PL, Warszawa
  • Sienna 73
  • Roedl Outsourcing Sp. z o.o.
  • ul. Sienna 73
  • 00-833 Warszawa
  • PL
Szczegóły

Wdrożyłeś już RODO i zastanawiasz się co dalej ? Słyszałeś o karach dla dużych firm, ale nie wiesz czy może to dotyczyć też Twojej organizacji? Nie znasz nikogo kto przeszedł kontrolę, lecz dobrze chcesz wiedzieć jak ona dokładnie wygląda i czy można się do niej przygotować? Zastanawiasz się czy kary są realne i co zrobić w przypadku ich nałożenia? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te i inne pytania, nasze spotkanie jest dla Ciebie.

W przystępny praktyczny i ciekawy sposób opowiemy jak przygotować się do ewentualnej kontroli i pomożemy ocenić, na jakim etapie wdrożenia przepisów jest firma, w której pracujesz. Pokażemy także na co zwrócić szczególną uwagę i gdzie czyhają największe zagrożenia.

Agenda:

9:15 - 9:30 - Rejestracja uczestników, powitalna kawa
9:30 - 11:00 - Postępowanie kontrolne Prezesa UODO, odpowiedzialność administracyjnoprawna
11:00 - 11:15 - Przerwa kawowa
11:15 - 12:00 - Odpowiedzialność cywilnoprawna i karnoprawna, dotychczasowa praktyka Prezesa UODO (omówienie decyzji, w tym nałożonych kar przez Prezesa UODO)
12:00 - 12:30 - Pytania i rozmowy

Prelegent: Jarosław Kamiński

Ukończył Wydział Prawa I Administracji oraz Kolegium Języków Obcych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Stypendysta Uniwersytetu Rennes 1(Francja). Specjalista w zakresie fuzji przejęć, prawa handlowego i korporacyjnego, prawa nieruchomości, prawa umów oraz prawa własności intelektualnej. Od 2014 roku członek Izby Adwokackiej w Warszawie. Z Rodl & Partner związany od roku 2014. Włada językiem angielskim i francuskim. Autor licznych publikacji.Patron wydarzenia: Infor.pl* Wydarzenie jest bezpłatne.* Kancelaria Rödl & Partner jako organizator merytoryczny zastrzega sobie prawo nieprzyjmowania zgłoszeń od firm prowadzących konkurencyjną działalność.


report sponsors
  • Roedl Outsourcing Sp. z o.o.
  • ul. Sienna 73
  • 00-833 Warszawa
  • PL
Szczegóły

Pozostałe wydarzenia

Webcast KPMG: Pandemia jako siła wyższa – umowy z kontrahentami i pracownicy

  • 03.04.2020
  • PL 00-189, Warszawa

Pandemia COVID-19 stanowi zagrożenie dla funkcjonowania przedsiębiorstw. Wykonywanie umów staje się często niezwykle utrudnione lub niemożliwe, konieczna może być również istotna zmiana organizacji pracy. Podczas pierwszej części webinarium opowiemy jakie rozwiązania mogą zostać wykorzystane przez przedsiębiorców, którzy w związku z pandemią nie są w stanie wykonać umów oraz przez przedsiębiorców, których kontrahenci nie wykonują swych zobowiązań. Druga część webinarium zostanie poświęcona wyzwaniom, przed którymi stoją obecnie pracodawcy oraz nadzwyczajnym rozwiązaniom w zakresie prawa pracy wprowadzonym w związku z pandemią. Webcast odbędzie się 3 kwietnia 2020, godz. 15:00-16:00.

Ceny transferowe 2020 a COVID-19

  • 07.04.2020
  • PL 02-222 , Warszawa

Zapraszamy do wysłuchania wykładu o podatkowych aspektach związanych ze skutkami spowolnienia gospodarczego wywołanego przez COVID-19, które odbędzie się 7.04.2020

Webcast: COVID-19 – Tax Measures

  • 30.03.2020
  • PL 00-189, Warszawa

The COVID-19 pandemic and the related income drop, cost increase and supply chain disruption, topped up by the requirement of timely settlement of liabilities, including those of public law nature, bring a whole new range of challenges to be faced by entrepreneurs, which may lead to losing financial liquidity and, in consequence, bankruptcy. During the webcast our experts will present the repertoire of existing and planned solutions offered by law (including the new "Anti-Crisis Shield"), which may reduce the negative impact of the pandemic on financial stability of businesses. Our webcast "COVID-19 – Tax Measures" goes live on 30 March 2020 at 14:00 CET.

Webcast: Zarządzanie kryzysowe w obliczu pandemii

  • 26.03.2020
  • PL 00-189, Warszawa

Pandemia COVID-19 i związane z nią zagrożenia niedostępności personelu, budynków oraz zakłócenia w łańcuchu dostaw wywołała zamieszanie w organizacjach na całym świecie. Nawet firmy posiadające plany zapewnienia ciągłości działania na wypadek tego rodzaju scenariuszy sytuacji kryzysowych napotkały wiele nieoczekiwanych wyzwań w trakcie reakcji na zagrożenie COVID-19. W trakcie webinarium zostanie omówiony szereg praktycznych rozwiązań, które warto wdrożyć, by zapewnić ciągłość działania organizacji w obliczu narastającego zagrożenia – m.in. właściwe struktury i procedury zarządzania kryzysowego, reorganizacja trybu pracy zespołów, właściwe wsparcie infrastrukturalne i narzędziowe, odpowiednia komunikacja, czy zarządzanie łańcuchem dostaw.