Cyfrowe łańcuchy dostaw. Zastosowanie technologii blockchain.

  • 10.10.2019 godz. 09:00 - 10:30
  • PL, 02-001 Warszawa
  • Al. Jerozolimskie 93 / Nowogrodzka Square
  • Kancelaria Noerr
  • Al. Jerozolimskie 93
  • 02-001 Warszawa
  • PL
Szczegóły

Cyfrowe łańcuchy dostaw (digital supply chains) są kluczowym elementem Przemysłu 4.0. Podczas spotkania zaprezentujemy przykłady praktycznego zastosowania technologii blockchain w ramach łańcuchów dostaw wraz z omówieniem aspektów prawnych, wiążących się z wdrożeniem i funkcjonowaniem tego rozwiązania.

report image
Kancelaria prawna Noerr oraz IBM Polska zapraszają do udziału w śniadaniu tematycznym poświęconym tematyce cyfrowych łańcuchów dostaw. 

Cyfrowe łańcuchy dostaw (digital supply chains) są kluczowym elementem Przemysłu 4.0. Od tradycyjnych łańcuchów dostaw różnią się tym, iż umożliwiają zbieranie, integrowanie, interpretowanie i wykorzystywanie wysokiej jakości danych w czasie rzeczywistym.
Cel ten jest osiągany przy zastosowaniu zaawansowanych technologii informatycznych takich jak: rozpoznawanie obrazów, sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe oraz coraz bardziej popularna technologia blockchain.

Spotkanie poprowadzą:
 

Maciej Jędrzejczyk
, IBM Polska (IBM Blockchain Leader – CEE)
 - odpowiedzialny za praktykę technologii blockchain w regionie CEE. Na co dzień wraz ze swoim zespołem kompetencyjnym w Moskwie i Warszawie buduje, wdraża i rozwija komercyjne rozwiązania i usługi blockchain oraz wspiera swoich klientów w doradztwie dotyczącym integracji innowacyjnych technologii jako elementu strategii transformacji cyfrowej. Jest liderem projektów informatycznych w wielu sektorach i branżach, gdzie blockchain jest wykorzystywany do optymalizacji łańcuchów dostaw oraz wymiany informacji w sieciach biznesowych.  

dr Agnieszka Besiekierska, kancelaria Noerr
- adwokat; posiada kilkanaście lat praktyki zawodowej w zakresie obsługi zagadnień związanych z projektami IT, telekomunikacyjnymi, prawem własności intelektualnej oraz danymi osobowym. Wspierała klientów w dużych pionierskich projektach JV i M&A, a także zapewniała bieżące doradztwo operacyjne. Prezentuje interdyscyplinarne podejście w zakresie doradztwa: posiada certyfikaty z zakresu zarządzania projektami oraz usługami IT (Agile PM Foundation, Prince2 Foundation oraz ITIL Foundation). Jest certyfikowanym audytorem wiodącym ISO 27001.

Wstęp wolny – ilość miejsc ograniczona
Uprzejmie prosimy o zgłoszenie chęci udziału: 
do dn. 8 października 2019 r. na adres elzbieta.wiatrowicz@noerr.com



  • Kancelaria Noerr
  • Al. Jerozolimskie 93
  • 02-001 Warszawa
  • PL
Szczegóły

Pozostałe wydarzenia

Webcast: COVID-19 – Tax Measures

  • 30.03.2020
  • PL 00-189, Warszawa

The COVID-19 pandemic and the related income drop, cost increase and supply chain disruption, topped up by the requirement of timely settlement of liabilities, including those of public law nature, bring a whole new range of challenges to be faced by entrepreneurs, which may lead to losing financial liquidity and, in consequence, bankruptcy. During the webcast our experts will present the repertoire of existing and planned solutions offered by law (including the new "Anti-Crisis Shield"), which may reduce the negative impact of the pandemic on financial stability of businesses. Our webcast "COVID-19 – Tax Measures" goes live on 30 March 2020 at 14:00 CET.

Webcast: Zarządzanie kryzysowe w obliczu pandemii

  • 26.03.2020
  • PL 00-189, Warszawa

Pandemia COVID-19 i związane z nią zagrożenia niedostępności personelu, budynków oraz zakłócenia w łańcuchu dostaw wywołała zamieszanie w organizacjach na całym świecie. Nawet firmy posiadające plany zapewnienia ciągłości działania na wypadek tego rodzaju scenariuszy sytuacji kryzysowych napotkały wiele nieoczekiwanych wyzwań w trakcie reakcji na zagrożenie COVID-19. W trakcie webinarium zostanie omówiony szereg praktycznych rozwiązań, które warto wdrożyć, by zapewnić ciągłość działania organizacji w obliczu narastającego zagrożenia – m.in. właściwe struktury i procedury zarządzania kryzysowego, reorganizacja trybu pracy zespołów, właściwe wsparcie infrastrukturalne i narzędziowe, odpowiednia komunikacja, czy zarządzanie łańcuchem dostaw.

Webinarium: Nowa rzeczywistość: COVID-19 - co to oznacza dla Twojego biznesu

  • 18.03.2020
  • PL 00-633, Warszawa

Szanowni Państwo, Mamy nadzieję, że w tych trudnych dla nas wszystkich momentach Wy jak i Wasi najbliżsi jesteście bezpieczni. Sytuacja związana z wystąpieniem i rozwojem zagrożenia jakie wywołuje Koronawirus COVID-19 pokazała nam przed czym stoimy jako przedsiębiorcy. Jest wiele kwestii, które biznes powinien wziąć pod uwagę, aby mieć pewność, że reakcja na pojawiające się wyzwania będzie efektywna. W związku z tym, zachęcam Państwa do wzięcia udziału w organizowanym przez PwC webinarium, w którym nasi eksperci podzielą się najnowszymi informacjami na temat wpływu rozprzestrzeniającego się koronawirusa na organizacje, a także na zachowanie ciągłości biznesu w dłuższej perspektywie. Webinarium odbędzie się w najbliższą środę, 18 marca o godzinie 11:00.

PPK z perspektywy pracodawcy - pytania i odpowiedzi

  • 14.04.2020
  • PL 80-748, Gdańsk

Od 1 stycznia 2020 r. do wdrożenia Pracowniczych Planów Kapitałowych zobowiązana jest większość krajowych przedsiębiorstw. PPK są jednym z ważnych elementów krajowego systemu emerytalnego i pakietu świadczeń pracowniczych. Jakie są praktyczne aspekty wdrażania i funkcjonowania PPK? Jak przygotować się do ich implementacji? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci Rödl & Partner podczas szkolenia w Gdańsku.