RODO w dziale HR, czyli jak skutecznie wspierać biznes mimo ograniczeń

  • 17.10.2019 godz. 09:15 - 12:30
  • PL, 80-748 Gdańsk
  • Qubus Hotel, ul. Chmielna 47
  • Roedl Outsourcing Sp. z o.o.
  • ul. Sienna 73
  • 00-833 Warszawa
  • PL
Szczegóły

Działy personalne są najprawdopodobniej jednymi z bardziej dotkniętych w organizacji przez regulacje rozporządzenia o ochronie danych osobowych. Mają kontakt z danymi osobowymi począwszy od procesu rekrutacji pracownika, poprzez obracanie tymi danymi wewnątrz firmy, aż po ich usuwanie. W całym procesie może pojawić się wiele pytań, niejasności i kontrowersji. Chcemy je rozwiać i zmierzyć się z wyzwaniem rzetelnego, zgodnego z prawem przetwarzania danych osobowych w dziale HR, tak aby mimo ograniczeń wspierać biznes firmy.

report image
Jeśli chcesz, aby dział HR był skutecznym wsparciem dla działań biznesowych w Twojej organizacji, a jednocześnie mieć pewność, że wszystko co robicie jest zgodne z RODO, nasze śniadanie biznesowe jest dla Ciebie! W trakcie spotkania w praktyczny sposób opowiemy o następujących zagadnieniach:
  • proces rekrutacji i zatrudnienie,
  • możliwość i zasady stosowania monitoringu pracowników,
  • współpraca z podmiotami zewnętrznymi (umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych),
  • przekazywanie danych osobowych w ramach grupy przedsiębiorstw,
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych,
  • przechowywanie i archiwizacja dokumentacji bezpieczeństwa danych.


Agenda:

- 9:15 - 9:30 - Rejestracja uczestników, powitalna kawa

- 9:30 - 11:00 - Rekrutacja, zatrudnienie, monitoring pracowników i współpraca z podmiotami zewnętrznymi

- 11:00 - 11:15 - Przerwa kawowa

- 11:15 - 12:00 - Współpraca z grupą kapitałową, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, przechowywanie i archiwizacja dokumentów, bezpieczeństwo danych

- 12:00 - 12:30 - Pytania i rozmowy

Zapisy na wydarzenie poprzez stronę www.





report sponsors
  • Roedl Outsourcing Sp. z o.o.
  • ul. Sienna 73
  • 00-833 Warszawa
  • PL
Szczegóły

Pozostałe wydarzenia

Webcast KPMG: Pandemia jako siła wyższa – umowy z kontrahentami i pracownicy

  • 03.04.2020
  • PL 00-189, Warszawa

Pandemia COVID-19 stanowi zagrożenie dla funkcjonowania przedsiębiorstw. Wykonywanie umów staje się często niezwykle utrudnione lub niemożliwe, konieczna może być również istotna zmiana organizacji pracy. Podczas pierwszej części webinarium opowiemy jakie rozwiązania mogą zostać wykorzystane przez przedsiębiorców, którzy w związku z pandemią nie są w stanie wykonać umów oraz przez przedsiębiorców, których kontrahenci nie wykonują swych zobowiązań. Druga część webinarium zostanie poświęcona wyzwaniom, przed którymi stoją obecnie pracodawcy oraz nadzwyczajnym rozwiązaniom w zakresie prawa pracy wprowadzonym w związku z pandemią. Webcast odbędzie się 3 kwietnia 2020, godz. 15:00-16:00.

Ceny transferowe 2020 a COVID-19

  • 07.04.2020
  • PL 02-222 , Warszawa

Zapraszamy do wysłuchania wykładu o podatkowych aspektach związanych ze skutkami spowolnienia gospodarczego wywołanego przez COVID-19, które odbędzie się 7.04.2020

Webcast: COVID-19 – Tax Measures

  • 30.03.2020
  • PL 00-189, Warszawa

The COVID-19 pandemic and the related income drop, cost increase and supply chain disruption, topped up by the requirement of timely settlement of liabilities, including those of public law nature, bring a whole new range of challenges to be faced by entrepreneurs, which may lead to losing financial liquidity and, in consequence, bankruptcy. During the webcast our experts will present the repertoire of existing and planned solutions offered by law (including the new "Anti-Crisis Shield"), which may reduce the negative impact of the pandemic on financial stability of businesses. Our webcast "COVID-19 – Tax Measures" goes live on 30 March 2020 at 14:00 CET.

Webcast: Zarządzanie kryzysowe w obliczu pandemii

  • 26.03.2020
  • PL 00-189, Warszawa

Pandemia COVID-19 i związane z nią zagrożenia niedostępności personelu, budynków oraz zakłócenia w łańcuchu dostaw wywołała zamieszanie w organizacjach na całym świecie. Nawet firmy posiadające plany zapewnienia ciągłości działania na wypadek tego rodzaju scenariuszy sytuacji kryzysowych napotkały wiele nieoczekiwanych wyzwań w trakcie reakcji na zagrożenie COVID-19. W trakcie webinarium zostanie omówiony szereg praktycznych rozwiązań, które warto wdrożyć, by zapewnić ciągłość działania organizacji w obliczu narastającego zagrożenia – m.in. właściwe struktury i procedury zarządzania kryzysowego, reorganizacja trybu pracy zespołów, właściwe wsparcie infrastrukturalne i narzędziowe, odpowiednia komunikacja, czy zarządzanie łańcuchem dostaw.