I edycja Konferencji: POLSKI RYNEK WĘGLA - HANDEL, JAKOŚĆ, BILANSOWANIE

  • 21.05.2019
  • PL, WARSZAWA
  • SGS Polska Sp. z o.o.
  • ul. Jana Kazimierza 3
  • 01-248 Warszawa
  • PL
Szczegóły

Zespół SGS Polska oraz powermeetings.eu zapraszają do Warszawy i udziału w I edycji Konferencji: POLSKI RYNEK WĘGLA - HANDEL, JAKOŚĆ, BILANSOWANIE

report image
Konferencja łącząca na wspólnej płaszczyźnie ekspertów oraz praktyków rynku węgla w Polsce będzie wyjątkową okazją do poszerzenia i zaktualizowania wiedzy, kompetencji oraz praktycznej analizy bieżących zagadnień w obszarze wydobycia, sprzedaży, jakości oraz bilansowania węgla.  

Głównym celem spotkania jest przedstawienie aktualnych i kluczowych kwestii prawnych, ekonomicznych i technicznych mających wpływ na funkcjonowanie i kształtujących rynek węgla w Polsce.

Główna, merytoryczna część konferencji skupiona będzie na następujących zagadnieniach:
- Analiza rynku węgla energetycznego w Polsce;
- Nowelizacja ustawy o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw; 
- Zmiany w podatku akcyzowym dotyczące węgla;
- Inwentaryzacja węgla w kontekście optymalizacji niepewności obmiarów;
- Rola niezależnej inspekcji oraz tolerancje parametrów węgla;
- Toryfikat jako paliwo uzupełniające dla węgla;
- Badania międzylaboratoryjne.

Do udziału w wydarzeniu zapraszamy przedstawicieli:
- Administracji publicznej, odpowiedzialnych za funkcjonowanie węglowego rynku w Polsce;
- Przedsiębiorstw energetycznych i ciepłowniczych;
- Producentów węgla;
- Firm handlujących i dostarczających węgiel;
- Firm logistycznych;
- Laboratoriów badawczych przeprowadzających analizy węgla;
- Dostawców rozwiązań technologicznych;
- Firm konsultingowych i doradczych zainteresowanych tematyką konferencji.
 
Jesteśmy przekonani, że podczas nadchodzącej konferencji, podobnie jak w trakcie naszych poprzednich wydarzeń, stworzymy miejsce do ważnej merytorycznej debaty w gronie specjalistów.  

Podsumowując: z naszego wydarzenia wyjdą Państwo z dużą dawką merytorycznej wiedzy w połączeniu z poszerzoną siecią nowych,  przydatnych w codziennej pracy, kontaktów biznesowych.  

Zapraszamy do uczestnictwa oraz współpracy przy tworzeniu tego wyjątkowego spotkania branży.

STRONA WYDARZENIA

Do zobaczenia w maju!  
Zespół SGS Polska oraz powermeetings.eu
  • SGS Polska Sp. z o.o.
  • ul. Jana Kazimierza 3
  • 01-248 Warszawa
  • PL
Szczegóły

Pozostałe wydarzenia

CBRE OFFICE SUPERSTAR 2019

  • 30.06.2019
  • PL 01-120, Warszawa

CBRE OFFICE SUPERSTAR 2019 to trzecia edycja prestiżowego konkursu promującego organizacje, które swoje biura postrzegają nie tylko jako miejsca pracy, ale kreują przestrzeń przyjazną i komfortową dla swoich pracowników. Naszym celem jest promowanie nowatorskich rozwiązań w zakresie aranżacji powierzchni biurowej, zaprezentowanie aktualnych trendów, kształtujących rynek powierzchni biurowych w różnych branżach oraz wyróżnienie nowatorskich koncepcji, które sprawdziły się w praktyce. Wyboru finalistów dokonuje niezależna Kapituła, złożona z najwyższej klasy ekspertów w takich dziedzinach jak: nieruchomości, architektura, środowisko pracy, zarządzanie zmianą oraz design i futurologia.

RODO - KARA, KONTROLA, NAJNOWSZE ZMIANY PRZEPISÓW I WYTYCZNE.

  • 25.06.2019
  • PL 51-361, Wrocław

Szkolenie umożliwi weryfikację prawidłowości stosowania RODO oraz właściwe przygotowanie do kontroli w oparciu o najnowsze wytyczne w zakresie stosowania przepisów RODO. W programie szkolenia zostały uwzględnione najnowsze zmiany przepisów, które zaczną obowiązywać już w maju 2019 r. oraz wnioski wynikające z kary finansowej nałożonej przez UODO.

Podatki w Niemczech

  • 26.06.2019
  • PL 02-695, Warszawa

Zapraszamy na szkolenie z zakresu systemu podatkowego w Niemczech. Coraz więcej firm utrzymuje kontakty gospodarcze z naszym zachodnim sąsiadem, warto zapoznać się z ich systemem podatkowym by uniknąć błędów w rozliczeniach.

Jak przygotować firmę do PPK – praktyczne aspekty organizacyjne, finansowe, księgowe i HR

  • 02.07.2019
  • PL 02-695, Warszawa

Obowiązek wdrożenia PPK przez pracodawców – jest już faktem. Wdrożenie programu w firmie jest projektem złożonym, wymagającym wprowadzenia zmian zarówno w polityce HR, w systemach rachunkowości finansowej i zarządczej, kadrowo-płacowych jak i w wewnętrznych regulaminach organizacyjnych, czy zakresach czynności pracowników. Jest procesem wymagającym opracowania procedur wewnętrznych dla wszystkich zadań pracodawcy określonych w ustawie tak by posiadana dokumentacja PPK uchroniła pracodawcę przed potencjalnymi sankcjami. Pracodawca przed podpisaniem umowy o zarządzanie powinien określić swoją politykę w zakresie PPK, która pozwoli w sposób racjonalny komunikować się ze związkami zawodowymi lub reprezentacją załogi , racjonalnie dokonać wyboru firmy finansowej, dostosować organizację do nowych wymogów prawnych.