Śniadanie Biznesowe | Jak efektywnie zarządzać międzynarodowymi oddelegowaniami pracowników?

  • 27.02.2019 godz. 09:00 - 12:30
  • PL, 00-638 Warszawa
  • ul. Polna 11
  • PwC Advisory Spółka z ograniczoną odpowiedzialnośc ią sp.k. (dawniej PwC Polska Sp. z o.o.)
  • ul. Polna 11
  • 00-633 Warszawa
  • PL
Szczegóły

Wzrastająca liczba zagranicznych podróży służbowych oraz międzynarodowych oddelegowań pracowników powoduje rosnącą potrzebę wdrożenia systemu technologicznego wspomagającego tę funkcję w organizacjach oraz ciągłego monitoringu zmieniających się przepisów i praktyki rynkowej.

Zarządzanie mobilnościąW trakcie naszego spotkania zademonstrujemy najnowsze technologie i możliwości, jakie daje ona pracodawcom w celu lepszego zarządzania mobilnością pracowników.Automatyzacja, wprowadzenie wymiany danych pomiędzy pracownikami a pracodawcami, również za pomocą aplikacji telefonicznej, przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa przekazywanych, danych wydaje się być nieunikniona. Łatwo dostępne i wygodne w zarządzaniu dane i informacje umożliwiają dochowanie należytej staranności w wypełnianiu wszelkich obowiązków podatkowych, ubezpieczeniowych i imigracyjnych. Pozwalają także na natychmiastowe działania, jeśli są one niezbędne w wyniku zmieniającej się sytuacji biznesowej lub nowych przepisów podatkowych, ubezpieczeniowych i imigracyjnych.Podczas spotkania zasygnalizujemy również najważniejsze kwestie podatkowe, ubezpieczeniowe i imigracyjne, o których należy pamiętać w kontekście międzynarodowych oddelegowań pracowników.Podczas śniadania odpowiemy w szczególności na następujące pytania:
  • System myMobility - jakie możliwości  daje darmowy portal PwC do zarządzania międzynarodowymi oddelegowaniami i krótkimi wyjazdami służbowymi?
  • O czym należy pamiętać, gdy polscy pracownicy świadczą pracę za granicą, a zagraniczni w Polsce?
  • Jak zmniejszyć nakład pracy administracyjnej pracodawcy i pracowników, przy obsłudze międzynarodowych oddelegowań i podróży służbowych?
  • Jak być w zgodzie z przepisami  podatkowymi, ubezpieczeniowymi i imigracyjnymi?
  • Jak zwiększyć nadzór nad delegacjami zagranicznymi?
  • Jak odpowiednie zarządzanie może wspomóc pracodawcę podczas kontroli organów podatkowych i ZUS?
Dowiedz się więcej: https://www.pwc.pl/pl/wydarzenia/2019/2019-02-27-jak-efektywnie-zarzadzac-miedzynarodowymi-oddelegowaniami-pracownikow.html
  • PwC Advisory Spółka z ograniczoną odpowiedzialnośc ią sp.k. (dawniej PwC Polska Sp. z o.o.)
  • ul. Polna 11
  • 00-633 Warszawa
  • PL
Szczegóły

Pozostałe wydarzenia

Konferencja Robotech

  • 17.09.2019
  • PL 50-083, Wrocław

…to jedna z najważniejszych konferencji na polskim rynku w dziedzinie robotyki i nowych technologii. My też tam będziemy.

Deutschakademie 2019

  • 30.09.2019
  • PL 50-063, Wrocław

Die Deutschakademie setzt sich aus 6 ganztägigen Modulen zusammen.

Spotkanie informacyjne dotyczące projektów regionalnych, krajowych i zagranicznych w tym projektów UE

  • 18.07.2019
  • PL 40-084 , Katowice

W ramach omawianych projektów mogą uzyskać Państwo wsparcie w rozwoju swojego przedsiębiorstwa w obszarach: wdrożenia nowych technologii, ochrony środowiska i jego modernizacji. Organizator: Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach we współpracy z firmą Assiduus. W spotkaniu wezmą udział eksperci Banku Gospodarstwa Krajowego, Polskiego Centrum Analitycznego, Agencji Rozwoju Przemysłu oraz Assiduus Consulting. Wydarzenie odbędzie się w siedzibie Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach (ul. Opolska 15, 40-084 Katowice) w dniu 18.07.2019 roku w godzinach 10:00-13:00. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, ze względu na ograniczoną ilość miejsc prosimy o rejestrowanie swoich zgłoszeń na adres b.stys@assiduus.pl Dodatkowych informacji dotyczących wydarzenia, udziela Mateusz Wachowski, Specjalista ds. Współpracy Międzynarodowej RIG w Katowicach: email: mwachowski@rig.katowice.pl

Jak przygotować firmę do PPK – praktyczne aspekty organizacyjne, finansowe, księgowe i HR

  • 22.10.2019
  • PL 45-064, Opole

Obowiązek wdrożenia PPK przez pracodawców – jest już faktem. Wdrożenie programu w firmie jest projektem złożonym, wymagającym wprowadzenia zmian zarówno w polityce HR, w systemach rachunkowości finansowej i zarządczej, kadrowo-płacowych jak i w wewnętrznych regulaminach organizacyjnych, czy zakresach czynności pracowników. Jest procesem wymagającym opracowania procedur wewnętrznych dla wszystkich zadań pracodawcy określonych w ustawie tak by posiadana dokumentacja PPK uchroniła pracodawcę przed potencjalnymi sankcjami. Pracodawca przed podpisaniem umowy o zarządzanie powinien określić swoją politykę w zakresie PPK, która pozwoli w sposób racjonalny komunikować się ze związkami zawodowymi lub reprezentacją załogi , racjonalnie dokonać wyboru firmy finansowej, dostosować organizację do nowych wymogów prawnych.