Śniadanie Biznesowe | Jak efektywnie zarządzać międzynarodowymi oddelegowaniami pracowników?

  • 27.02.2019 godz. 09:00 - 12:30
  • PL, 00-638 Warszawa
  • ul. Polna 11
  • PwC Advisory Spółka z ograniczoną odpowiedzialnośc ią sp.k. (dawniej PwC Polska Sp. z o.o.)
  • ul. Polna 11
  • 00-633 Warszawa
  • PL
Szczegóły

Wzrastająca liczba zagranicznych podróży służbowych oraz międzynarodowych oddelegowań pracowników powoduje rosnącą potrzebę wdrożenia systemu technologicznego wspomagającego tę funkcję w organizacjach oraz ciągłego monitoringu zmieniających się przepisów i praktyki rynkowej.

Zarządzanie mobilnościąW trakcie naszego spotkania zademonstrujemy najnowsze technologie i możliwości, jakie daje ona pracodawcom w celu lepszego zarządzania mobilnością pracowników.Automatyzacja, wprowadzenie wymiany danych pomiędzy pracownikami a pracodawcami, również za pomocą aplikacji telefonicznej, przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa przekazywanych, danych wydaje się być nieunikniona. Łatwo dostępne i wygodne w zarządzaniu dane i informacje umożliwiają dochowanie należytej staranności w wypełnianiu wszelkich obowiązków podatkowych, ubezpieczeniowych i imigracyjnych. Pozwalają także na natychmiastowe działania, jeśli są one niezbędne w wyniku zmieniającej się sytuacji biznesowej lub nowych przepisów podatkowych, ubezpieczeniowych i imigracyjnych.Podczas spotkania zasygnalizujemy również najważniejsze kwestie podatkowe, ubezpieczeniowe i imigracyjne, o których należy pamiętać w kontekście międzynarodowych oddelegowań pracowników.Podczas śniadania odpowiemy w szczególności na następujące pytania:
  • System myMobility - jakie możliwości  daje darmowy portal PwC do zarządzania międzynarodowymi oddelegowaniami i krótkimi wyjazdami służbowymi?
  • O czym należy pamiętać, gdy polscy pracownicy świadczą pracę za granicą, a zagraniczni w Polsce?
  • Jak zmniejszyć nakład pracy administracyjnej pracodawcy i pracowników, przy obsłudze międzynarodowych oddelegowań i podróży służbowych?
  • Jak być w zgodzie z przepisami  podatkowymi, ubezpieczeniowymi i imigracyjnymi?
  • Jak zwiększyć nadzór nad delegacjami zagranicznymi?
  • Jak odpowiednie zarządzanie może wspomóc pracodawcę podczas kontroli organów podatkowych i ZUS?
Dowiedz się więcej: https://www.pwc.pl/pl/wydarzenia/2019/2019-02-27-jak-efektywnie-zarzadzac-miedzynarodowymi-oddelegowaniami-pracownikow.html
  • PwC Advisory Spółka z ograniczoną odpowiedzialnośc ią sp.k. (dawniej PwC Polska Sp. z o.o.)
  • ul. Polna 11
  • 00-633 Warszawa
  • PL
Szczegóły

Pozostałe wydarzenia

CBRE OFFICE SUPERSTAR 2019

  • 30.06.2019
  • PL 01-120, Warszawa

CBRE OFFICE SUPERSTAR 2019 to trzecia edycja prestiżowego konkursu promującego organizacje, które swoje biura postrzegają nie tylko jako miejsca pracy, ale kreują przestrzeń przyjazną i komfortową dla swoich pracowników. Naszym celem jest promowanie nowatorskich rozwiązań w zakresie aranżacji powierzchni biurowej, zaprezentowanie aktualnych trendów, kształtujących rynek powierzchni biurowych w różnych branżach oraz wyróżnienie nowatorskich koncepcji, które sprawdziły się w praktyce. Wyboru finalistów dokonuje niezależna Kapituła, złożona z najwyższej klasy ekspertów w takich dziedzinach jak: nieruchomości, architektura, środowisko pracy, zarządzanie zmianą oraz design i futurologia.

RODO - KARA, KONTROLA, NAJNOWSZE ZMIANY PRZEPISÓW I WYTYCZNE.

  • 25.06.2019
  • PL 51-361, Wrocław

Szkolenie umożliwi weryfikację prawidłowości stosowania RODO oraz właściwe przygotowanie do kontroli w oparciu o najnowsze wytyczne w zakresie stosowania przepisów RODO. W programie szkolenia zostały uwzględnione najnowsze zmiany przepisów, które zaczną obowiązywać już w maju 2019 r. oraz wnioski wynikające z kary finansowej nałożonej przez UODO.

Podatki w Niemczech

  • 26.06.2019
  • PL 02-695, Warszawa

Zapraszamy na szkolenie z zakresu systemu podatkowego w Niemczech. Coraz więcej firm utrzymuje kontakty gospodarcze z naszym zachodnim sąsiadem, warto zapoznać się z ich systemem podatkowym by uniknąć błędów w rozliczeniach.

Jak przygotować firmę do PPK – praktyczne aspekty organizacyjne, finansowe, księgowe i HR

  • 02.07.2019
  • PL 02-695, Warszawa

Obowiązek wdrożenia PPK przez pracodawców – jest już faktem. Wdrożenie programu w firmie jest projektem złożonym, wymagającym wprowadzenia zmian zarówno w polityce HR, w systemach rachunkowości finansowej i zarządczej, kadrowo-płacowych jak i w wewnętrznych regulaminach organizacyjnych, czy zakresach czynności pracowników. Jest procesem wymagającym opracowania procedur wewnętrznych dla wszystkich zadań pracodawcy określonych w ustawie tak by posiadana dokumentacja PPK uchroniła pracodawcę przed potencjalnymi sankcjami. Pracodawca przed podpisaniem umowy o zarządzanie powinien określić swoją politykę w zakresie PPK, która pozwoli w sposób racjonalny komunikować się ze związkami zawodowymi lub reprezentacją załogi , racjonalnie dokonać wyboru firmy finansowej, dostosować organizację do nowych wymogów prawnych.